Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.

Hoppakee. Knippe, droge en roke maar.
    Mooie buds man.
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Re: Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.

Dankje wel voor de info Berry en krasi,dan gaat deze dame onderste boven hangen.
      Ze was wel een genot om te zien groeien en bloeien al begin ik Pine2 wel steeds mooier te vinden met die puntige toppen lijkt ze meer op de foto die hierboven is afgebeeld.
      De foto komt van de site van Barney`s zal vanavond van haar nog eens een foto maken.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Nog geen foto van Pine2 wel van een Pine1.
      pine1 geoogst 001.jpgpine1 geoogst 005.jpgpine1 geoogst 006.jpgpine1 geoogst 013.jpg

Comment

Echte bloei dag 59
        Voor de dame hieronder spoeldag 9
        Hier wat foto`s van Minime.
        Dit is wel de opmerkelijkste plant die ik heb staan.
        Minime laat een betoverende schoonheid zien,kijk en oordeel zelf.
        minime 022.jpgminime 024.jpg
        Is het geen skatje?

Wanneer ze gedroogd is gaat helemaal alleen in een kleine weckpot voor minimaal 3 maanden

Comment

Ja makker. Dat is er 1 voor in een boekje.
          Ik denk dat de zaadbank die pics ook wel wil gebruiken.
          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
          Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Eindelijk oogsten mway, nice.
            Je kleintje lijkt echt kleine opgezwelde toppen te hebben.
            Als je die kan oogsten loont het om al​ het blad weg te knippen voor een super mooie top!

Comment

Kan je die foto's van minime niet verkopen aan Disney?
              Its like from a fairy tail
              Enjoy!
              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

@Berry Dank je m8 misschien maar is een serie opsturen van Minime.
                Misschien sturen hun dan ook wel wat

@cookaap Gaan we ook doen `t is echt een snoepie.

@Nik Niks der van die blijft in de tent en daarna achter slot en glas voor 3 maanden voor de zonde ik ben zo yummie

Later op de avond algehele update met fotoshoot.

Laters

Comment

Mooi kleurverschil in blad en top in de mini-me, de top ziet er flink hard uit.

Comment

Dank je krasi en ze is idd kneiterhard staat nu 11 dagen te spoelen en nog alleen wat witte haren op de onderste 2 topjes.
                    Update vanavond kreeg visite blowen wel maar weten niet dat ik kweek wil ik wel zo houden,daarom verplaats naar vanavond.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

En dat kleurverschil krasi heb ik bij elke plant.
                    Donker groenen bladeren en licht groene toppen.

Comment

Hallo growers even een update.

Echte bloei dag 60.

De temp is rond de 27 graden en de LV rond de 50%.
                      Beestencheck gedaan maar er valt niets te bespeuren.
                      Dinsdag trichomencheck voor vast stellen voor spoelronde.
                      De dames gaan langzaam aan alle naar het einde dus zal denk hooguit nog 3 weken duren.
                      Nu de foto`s en komt er maar in.

Pine2
                      echte bloei dag 60 024.jpgechte bloei dag 60 025.jpgechte bloei dag 60 027.jpgechte bloei dag 60 028.jpgechte bloei dag 60 030.jpg

Minime
                      echte bloei dag 60 017.jpgechte bloei dag 60 018.jpgechte bloei dag 60 022.jpg

Vanilla Kush

echte bloei dag 60 007.jpgechte bloei dag 60 008.jpgechte bloei dag 60 012.jpg

Comment

Kreeg gisteren de Lemon er niet op vandaar.

De Amnesia Lemon

echte bloei dag 60 001.jpgechte bloei dag 60 002.jpgechte bloei dag 60 003.jpgechte bloei dag 60 004.jpg

Dat was hem weer op naar week tien.

Comment

Alle planten staan er nu herfstig bij,minime is er ook mee begonnen.
                          Laatste twee dagen gaan hard.
                          De pine zwelt en word steeds witter.
                          De kush steeds meer gekleurde pistels en ook langzaam aan witter.
                          De lemon steeds meer gekleurde pistels en nog een beetje aan het zwellen.
                          Minime wil ik zoiezo spoelen tot zaterdag.
                          De rest beslis ik morgen.

Comment

Ben ff een paar daagjes weg en gaat hier als een malle Lekker hoor Mway dat beloven mooie rokertjes te worden als ze straks droog zijn Succes met de laatste dagen !
                            Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
                            done

Comment

Flinke jetsers aan de Pine.
                              Lekker gevarieerd roken straks, het zal iig niet al te lang meer duren.

Comment

Dank je Bacos gaat goed komen

@krasi Ja wat een beest is dat he,de toppen komen nu ook steeds meer buiten het bladerdek want knip werk zit er wel in en belangrijk ze is kneiterhard en word steeds witter.

Comment

Bezig...
                                X